Miejsce, termin i koszt

 

Miejsce konferencji           Termin konferencji           Koszt uczestnictwa

 

Miejsce konferencji – MCC Mazurkas Conference Centre & Hotel

MCC Mazurkas Conference Centre & Hotel to czterogwiazdkowy obiekt konferencyjno-hotelowy położony w Ożarowie Mazowieckim (tylko 15 km od Centrum Warszawy), który specjalizuje się w kompleksowej organizacji konferencji, kongresów, eventów, bankietów, targów oraz imprez okolicznościowych.

MCC_Hotel

Nowoczesne Centrum konferencyjne MCC Mazurkas tworzy kompleks 35 sal konferencyjnych, 3 500 m2 powierzchni wystawienniczej oraz 158 komfortowych pokoi.

MCC_logoW 2012 r. MCC Mazurkas Conference Centre & Hotel otrzymał prestiżowy tytuł Ambasadora Polskiej Gospodarki w kategorii Partner Firm Zagranicznych. Obiekt został również laureatem konkursu na Złotą Setkę Hoteli, Restauracji i Miejsc Magicznych. Od 1 stycznia 2013r. MCC Mazurkas Conference Centre & Hotel dołączył do grona hoteli zrzeszonych w grupie PolishPrestigeHotels& Resorts.

Wraz z obsługą hotelową dołożymy wszelkich starań, aby konferencja Dyrektor XXI wieku była doświadczeniem zarówno ciekawym, jak i  wartościowym. Mamy nadzieję, że zadowolenie z wydarzenia przełoży się na chęć Państwa uczestnictwa w kolejnych edycjach konferencji.

Wirtulana podróż

Położenie i lokalizacja obiektu

Zapraszamy Państwa do Centrum Konferencyjnego dogodnie położonego przy międzynarodowej drodze E30, stanowiącej trasę wylotową z Warszawy na Poznań i Berlin, zaledwie 14 km (25 minut) od Pałacu Kultury i Nauki (centrum Warszawy), 750 m od dworca PKP w Ożarowie Mazowieckim i bezpośrednio przy przystanku autobusowym i tramwajowym.

samochówautobus

Adres obiektu

MCC Mazurkas Conference Centre & Hotel Sp. z o. o.
ul. Poznańska 177
05-850 Ożarów Mazowiecki
NIP 118-202-55-54
tel.: (+48 22) 721 47 47-49

Zobacz wskazówki dojazdu samochodem.

mapka_samochod

Galeria zdjęć MCC Mazurkas Conference Centre & Hotel

 

Termin konferencji

Konferencja Dyrektor XXI wieku – mobilność, bezpieczeństwo, innowacyjność odbędzie się 24-25 marca 2014 r.

Zapisy na konferencję już ruszyły i będą trwały do 14 marca 2014 r. lub do osiągnięcia limitu Uczestników, który wynosi 350 osób!

Warto zarejestrować się już dziś, decyduje kolejność zgłoszeń.

Koszt uczestnictwa

Koszt uczestnictwa to 595 zł brutto i obejmuje:

  • zakwaterowanie w komfortowych pokojach 2- lub 3-osobowych – każdy z łazienką, telefonem, telewizją satelitarną i bezprzewodowym Internetem;
  • udział w panelu wykładów podczas pierwszego dnia konferencji;
  • udział w uroczystym bankiecie wraz z wystąpieniem muzycznej gwiazdy wieczoru;
  • udział w panelu seminariów w pierwszym i drugim dniu spotkania (łącznie 8 zajęć seminaryjnych) – Uczestnik będzie mógł wybrać indywidualną ścieżkę tematyczną obejmującą 8 wybranych zajęć spośród kilkudziesięciu propozycji;
  • pełne wyżywienie – śniadanie, 3 przerwy kawowe, 2 obiady;
  • możliwość skorzystania z usług Aquaparku (basen, jacuzzi);
  • parking;
  • komplet materiałów konferencyjnych.

 

Warto zapisać się już dziś! Formularz zgłoszeń znajduje się tutaj.