Najczęściej zadawane pytania
- Jaki jest koszt uczestnictwa w konferencji Dyrektor XXI wieku 2014?
- Jakie należy spełniać warunki, aby zostać Uczestnikiem?
- Czy w cenie konferencji zapewniony jest nocleg i wyżywienie?
- Czy wystawiane są faktury za uczestnictwo?
- Kiedy można zapisać się na wybrane seminarium?
- Czy wydawane jest zaświadczenie uczestnictwa w konferencji?
- Do kiedy należy dokonać wpłaty za udział w konferencji?
- Co jeśli na konferencję chce zarejestrować się więcej niż jedna osoba?
- W jaki sposób można się zarejestrować na konferencję?
- Chcę zarezerwować nocleg w pokoju z konkretną osobą.
- Czy mogę zrezygnować z noclegu w czasie konferencji?
- W ilu blokach tematycznych (seminariach) można uczestniczyć drugiego dnia konferencji?
- Jakie są warunki zgłoszenia rezygnacji z udziału w konferencji?
- Chcę zmienić Uczestnika konferencji.
- Chcę dokonać zmiany wybranych sesji seminaryjnych.
- Zarejestrowałem/am się na konferencję , jednak dostałem/am odmowę. Dlaczego?
- Zarejestrowałem/am się na konferencję, jednak nie otrzymałem/am potwierdzenia.
1. Jaki jest koszt uczestnictwa w konferencji Dyrektor XXI wieku 2014?
Koszt uczestnictwa w konferencji to 595 zł za osobę.
2. Jakie należy spełniać warunki, aby zostać Uczestnikiem?
Uczestnikiem konferencji może być jedynie Dyrektor lub v-ce Dyrektor szkoły, który w codziennej pracy szkoły korzysta z dziennika elektronicznego dowolnego producenta.
Organizator może wyrazić zgodę na uczestnictwo w konferencji osoby, która nie spełnia powyższego warunku. Osoby zainteresowane tą możliwością powinny przesłać do Organizatora pisemną prośbę o zgodę na udział w konferencji. Wszystkie wnioski zostaną rozpatrzone najpóźniej do 14 dni przed rozpoczęciem konferencji. Organizator zastrzega sobie prawo odmowy, bez wskazania przyczyny.
3. Czy w cenie konferencji zapewniony jest nocleg i wyżywienie?
W cenie konferencji zapewnione są:
- zakwaterowanie w komfortowych pokojach 2- lub 3-osobowych – każdy z łazienką, telefonem, telewizją satelitarną i bezprzewodowym Internetem;
- udział w panelu wykładów podczas pierwszego dnia konferencji;
- udział w uroczystym bankiecie wraz z wystąpieniem muzycznej gwiazdy wieczoru;
- udział w panelu seminariów w pierwszym i drugim dniu spotkania (łącznie 8 zajęć seminaryjnych) – Uczestnik będzie mógł wybrać indywidualną ścieżkę tematyczną;
- pełne wyżywienie – śniadanie, 2 przerwy kawowe, 2 obiady;
- uroczystą kolację bufetową z licznymi niespodziankami;
- możliwość skorzystania z usług Aquaparku (basen, jacuzzi);
- parking;
- komplet materiałów konferencyjnych.
4. Czy wystawiane są faktury za uczestnictwo?
W terminie do 7 dni od rejestracji zgłoszenia na konferencję wystawiana jest faktura pro forma. W terminie 7 dni od dokonaniu płatności Organizator wystawi fakturę VAT dla Zamawiającego.
Termin rejestracji uczestnictwa w konferencji upływa na 10 dni przed jej rozpoczęciem lub w chwili zamknięcia listy Uczestników. O zamknięciu listy Uczestników Organizator powiadomi bez zbędnej zwłoki komunikatem zamieszczonym na stronie internetowej konferencji.
5. Kiedy można zapisać się na wybrane seminarium?
Zapisy na seminaria zostaną uruchomione w lutym 2014 r. Rejestracji na seminaria mogą dokonać tylko te osoby, które uiściły opłatę za udział w konferencji. Do Uczestników, którzy spełnili ten warunek, na adres mailowy podany w formularzu rejestracyjnym w lutym 2014 r. zostanie wysłana wiadomość, w której znajdzie się dokładny opis sposobu zapisywania się na seminaria.
6. Czy wydawane jest zaświadczenie uczestnictwa w konferencji?
Po konferencji każdy Uczestnik otrzyma pocztą tradycyjną certyfikat uczestnictwa w konferencji.
7. Do kiedy należy dokonać wpłaty za udział w konferencji?
Obowiązującym sposobem płatności jest przedpłata przelewem – 100% wartości zamówienia w terminie do 7 dni od rejestracji zgłoszenia na konferencję na podstawie faktury pro forma.
8. Co jeśli na konferencję chce zarejestrować się więcej niż jedna osoba?
Prawo udziału w konferencji przysługuje przedstawicielom Zamawiającego w liczbie określonej w formularzu rejestracyjnym.
9. W jaki sposób można się zarejestrować na konferencję?
Rejestracji należy dokonać poprzez formularz rejestracyjny na stronie www.2014.nowoczesny-dyrektor.pl w zakładce Formularz rejestracyjny.
10. Chcę zarezerwować nocleg w pokoju z konkretną osobą.
Prosimy o zgłaszanie uwag dotyczących noclegu w Formularzu rejestracyjnym w polu Uwagi dot. noclegu lub bezpośrednio u Organizatora na adres e-mail konferencja@nowoczesny-dyrektor.pl.
11. Czy mogę zrezygnować z noclegu w czasie konferencji?
Organizator dopuszcza taką możliwość. W celu rezygnacji z noclegu prosimy o kontakt bezpośrednio z Organizatorem na adres e-mail konferencja@nowoczesny-dyrektor.pl.
12. W ilu blokach tematycznych (seminariach) można uczestniczyć drugiego dnia konferencji?
Drugiego dnia konferencji można uczestniczyć w 6 różnych seminariach po uprzednim zarejestrowaniu się na nie na stronie konferencji. Rejestracji na seminaria mogą dokonać tylko te osoby, które uiściły opłatę za udział w konferencji. Do Uczestników, którzy spełnili ten warunek, na adres mailowy podany w formularzu rejestracyjnym w lutym 2014 r. zostanie wysłana wiadomość, w której znajdzie się dokładny opis sposobu zapisu na seminaria.
13. Jakie są warunki zgłoszenia rezygnacji z udziału w konferencji?
Rezygnacja przez Zamawiającego z udziału w konferencji może nastąpić wyłącznie poprzez wysłanie wiadomości e-mail na adres konferencja@nowoczesny-dyrektor.pl z informacją o anulowaniu zgłoszenia. Wiadomość powinna zawierać numer ID zgłoszenia oraz imię i nazwisko Zamawiającego/Uczestników.
Rezygnacja z udziału w konferencji na 30 dni przed planowanym terminem konferencji nie powoduje żadnych kosztów po stronie Zamawiającego, a wpłacona zaliczka podlega zwrotowi w pełnej wysokości w terminie do 7 dni od daty złożenia oświadczenia o rezygnacji.
W przypadku rezygnacji w terminie późniejszym Organizator pobierze opłaty manipulacyjne w następujących wysokościach:
- 50% ceny za udział w konferencji w przypadku rezygnacji od 30 do 15 dni przed planowanym terminem konferencji,
- 100% ceny za udział w konferencji w przypadku rezygnacji w krótszym terminie niż 15 dni przed planowanym terminem konferencji.
14. Chcę zmienić Uczestnika konferencji.
Dopuszcza się zamianę Uczestnika ze strony Zamawiającego, jednakże po uprzednim powiadomieniu organizatorów o tym fakcie poprzez wysłanie wiadomości na adres e-mail konferencja@nowoczesny-dyrektor.pl
15. Chcę dokonać zmiany wybranych sesji seminaryjnych.
Dokonywanie zmian w wybranych przez Uczestnika seminariach jest możliwe za pomocą indywidualnych stron przypisanych Uczestnikom. Dane dostępowe do stron zostaną wysłane na podany w formularzu rejestracyjnym adres mailowy po uiszczeniu opłaty za udział w konferencji, ale nie wcześniej niż w lutym 2014 r.
16. Zarejestrowałem/am się na konferencję , jednak dostałem/am odmowę. Dlaczego?
Najprawdopodobniej zapisy na konferencję zostały zamknięte z powodu braku wolnych miejsc. Prosimy o kontakt z Koordynatorem Konferencji konferencja@nowoczesny-dyrektor.pl
17. Zarejestrowałem/am się na konferencję, jednak nie otrzymałem/am potwierdzenia.
Prosimy o sprawdzenie wiadomości w folderze Spam/Wiadomości-śmieci. Jeśli nie będzie w nim wiadomości z potwierdzeniem rejestracji, prosimy o kontakt z Koordynatorem Konferencji konferencja@nowoczesny-dyrektor.pl